dinsdag 7 december 2021

Quarantaine dagboek: dag 9, even ontsnappen

Vandaag ben ik even ontsnapt naar de winkel. Gewoon lopend, met twee boodschappentassen. O zalige stilte en rust!

Daarna dacht ik te gaan douchen. Beneden dus dochter en kleuter achter een filmpje gezet met drinken, een koekje en instructies. Na tien minuten kon ik naar boven. Daar liep tweede zoon vast met zijn thuisschool, dus weer beneden mijn laptop opgehaald en hem geholpen. 

Naar de badkamer: schone handdoeken op. Die waren wel gewassen, maar het proces loopt deze dagen vast, dus die lagen bij de droger. Naar de zolder. Daar kwam puber tevoorschijn, die honger had en koek wilde en een huiswerktip. 

Naar beneden, omdat kleuter en dochter een conflict hadden. Naar zolder, met de koek voor puber. Naar de badkamer, waar tweede zoon toch een vraag kwam stellen over breuken. 

Naar beneden, omdat de kat klaaglijk mauwde over brokjes. Gelijk maar even gepreekt tegen dochter en kleuter. En dan eindelijk naar de badkamer om te douchen.

Nou, dat geeft wel een mooi beeld van hoe productief mijn dagen zijn.

Ook aan deze dag kwam weer een einde. Morgen met frisse moed verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten