zondag 6 maart 2022

Stil van

Het is even stil hier. Geen grootse berichten over alles wat weer mag en kan. We leven intensief mee met de bevolking van Oekraïne, waar ik ooit te gast was. En ik bid voor de moeders in Rusland, die hun zonen verliezen. 

Ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik denk wel dat voedsel en energie veel duurder gaan worden. Stel dat Rusland in Europa grote hack-operaties uitvoert, dan kunnen we problemen krijgen met gas, water en elektriciteit. Dus probeer ik bescheiden voorraden aan te leggen van water, lucifers, kaarsen en voedsel.

Daarnaast kost mijn werk veel tijd en energie. Er is dus weinig tijd over om aan mijn blog te denken. Zeker als het ook nog eens vakantie was voor de kinderen. 

Ik kijk vaak naar de foto in ons huis van de oudste boys bij het huis van Corrie ten Boom. 'Het beste komt nog', staat erop. Dat was haar lijfspreuk, ook in de concentratiekampen. Daar houd ik me nu ook maar aan vast. Er komt een hemel én een nieuwe aarde, met vrede.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten